Overslaan en naar de inhoud gaan

Wegener wil af van dm-tak

Uitgever Wegener voert exclusieve gesprekken over de verkoop van de divisie direct marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gesprekken volgen op een verkenning naar de strategische opties voor de divisie. Volgens Arthur Detering, algemeen directeur van Wegener DM, wil het concern zich nog meer focussen op haar uitgeefactiviteiten. ‘Wegener heeft vertrouwen in de toekomst van Wegener DM, maar ziet zichzelf niet meer als de aandeelhouder die dat gaat realiseren.’

related partner content for mobile comes here

De naam van de nieuwe eigenaar is nog niet bekend, maar daar moet in de loop van deze maand meer duidelijkheid over komen. ‘De gesprekken zullen nog een tijdje duren. Wij zullen meer informatie verstrekken wanneer daartoe aanleiding is’, meldt een woordvoerder aan het ANP.
Wegener Fieldmarketing, onder andere actief op het gebied van sales en promoties, maakt geen onderdeel uit van de beoogde transactie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in