Overslaan en naar de inhoud gaan

Vencken naar FHV BBDO en Pleon

Marjolijn Vencken, voormalig Public Affairs manager bij Heineken Nederland, heeft zich deze maand verbonden aan zowel reclamebureau FHV…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vencken was de afgelopen vijf jaar bij Heineken Nederland verantwoordelijk voor 'Enjoy Heineken Responsibly', het mvo-platform van het biermerk. Bij FHV en Pleon gaat ze klanten adviseren over campagnes die de maatschappelijke verantwoordelijkheid van merken onderstrepen.

related partner content for mobile comes here

'De maatschappelijke rol van ondernemingen en hun merken wordt steeds belangrijker', aldus Mary Hoogerbrugge van FHV BBDO. 'We hebben we gezocht naar iemand die de brug kan slaan tussen branding en maatschappelijke issues. Met de toevoeging van Marjolijn aan ons team, brengen we deze verbinding in kaart en kunnen we dit vertalen naar campagnes en publicitair benutten.'

Arthur van Buitenen, bij Pleon verantwoordelijk voor de Public Affairs-adviesgroep, noemt Vencken 'een belangrijke versterking'. Hij benadrukt dat een combinatie van marketing, pr en pa heel complementair kan zijn.

Behalve bij Heineken werkte Vencken ook als lobbyist bij de gemeente Leiden, patiëntenorganisatie NPCF en het Directoraat Generaal Luchtvaart van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in