Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet begrijpt vrouwen

Websites voor vrouwen groeien het hardst. Kwestie van inhaalslag.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat beseffen ook de grote merkfabrikanten en de uitgevers van vrouwentijdschriften, die hun strijd om de markt intensiveren. Daarom heeft Procter & Gamble Duitsland bijvoorbeeld in mei zijn vrouwenportal For-me-online.de een geheel nieuwe look gegeven en gepimpt met interactieve tools en usergenerated content.

related partner content for mobile comes here

De site trekt nu zo'n 200.00 unieke bezoekers per maand. Het typische bezoekersprofiel: vrouwen vanaf 25, vaak beroepsmatig manager en/of ‘gezinsmanager’ met minstens één kind. Veruit de grootste vrouwenportal in Duitsland is Brigitte.de (590.00 unieke bezoekers per maand), gevolgd door Amica.de (280.000) en Freundin.de (250.000).

Bron: Werben & Verkaufen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in