Internet begrijpt vrouwen
Websites voor vrouwen groeien het hardst. Kwestie van inhaalslag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat beseffen ook de grote merkfabrikanten en de uitgevers van vrouwentijdschriften, die hun strijd om de markt intensiveren. Daarom heeft Procter & Gamble Duitsland bijvoorbeeld in mei zijn vrouwenportal For-me-online.de een geheel nieuwe look gegeven en gepimpt met interactieve tools en usergenerated content.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De site trekt nu zo'n 200.00 unieke bezoekers per maand. Het typische bezoekersprofiel: vrouwen vanaf 25, vaak beroepsmatig manager en/of ‘gezinsmanager’ met minstens één kind. Veruit de grootste vrouwenportal in Duitsland is Brigitte.de (590.00 unieke bezoekers per maand), gevolgd door Amica.de (280.000) en Freundin.de (250.000).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Werben & Verkaufen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid