
Dat beseffen ook de grote merkfabrikanten en de uitgevers van vrouwentijdschriften, die hun strijd om de markt intensiveren. Daarom heeft Procter & Gamble Duitsland bijvoorbeeld in mei zijn vrouwenportal For-me-online.de een geheel nieuwe look gegeven en gepimpt met interactieve tools en usergenerated content.
De site trekt nu zo'n 200.00 unieke bezoekers per maand. Het typische bezoekersprofiel: vrouwen vanaf 25, vaak beroepsmatig manager en/of ‘gezinsmanager’ met minstens één kind. Veruit de grootste vrouwenportal in Duitsland is Brigitte.de (590.00 unieke bezoekers per maand), gevolgd door Amica.de (280.000) en Freundin.de (250.000).
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftBron: Werben & Verkaufen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee