Veertien nominaties voor Gouden inhakers


De Gouden Inhaakmedailles jury heeft in totaal 230 campagnes beoordeeld, verdeeld over de categoriën rtv, print, sales promotie, internet en totaal campagne. Het meest genomineerd zijn de rugnummershirts van Heineken en de Geluksvogels van C1000, elk met drie nominaties. C1000 is inclusief de Pechvogel advertentie die na uitschakeling is gemaakt.
• Campagne
o C1000: Geluksvogeltjes (Alfred)
o Heineken: Rugnummershirts (TBWA\NEBOKO)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
• RTV:
o McDonalds: 2x Duitse Ambassade (TBWA\NEBOKO)
o Nike: My Time Is Now (Wieden+Kennedy)
o Heineken: Rugnummershirt (TBWA\NEBOKO)
o NL Energie: Hou ‘m vast (RadeMakkers)
• Print:
o D-Reizen: Robin moet weg (Red Urban)
o Albert Heijn: Gratis voorspelsjaal (TBWA\NEBOKO)
o C1000: Pechvogel (Alfred)
• SP:
o Grolsch: Koelkrat
o Heineken: Rugnummer shirt (TBWA\NEBOKO)
o C1000: Geluksvogeltjes (Alfred)
o Thuisbezorgd.nl: Pizza’s bezorgen in Oekraïne (Eigen Fabrikaat)
• Internet:
o Nike: Oranje Challenge (Boondoggle Amsterdam)
o Heineken: FB prikbord (Boomerang Create)
o Volkswagen: Das Interland (ACHTUNG!)
De uiteindelijke winnaars worden gekozen op vrijdag 7 september. Meejureren kan op www.goudeninhaakmedailles.nl. De hier uitgebrachte stemmen zullen volgens de organisatie meewegen bij het toekennen van de prijzen.De uitreiking vindt plaats op een nader te bepalen datum.
De Gouden Inhaakmedailles 2012 wordt georganiseerd door Strating (Active Marketing) in samenwerking met Ster, Cebuco en Adformatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid