Overslaan en naar de inhoud gaan

Veertien nominaties voor Gouden inhakers

Veertien campagnes zijn genomineerd voor de Gouden Inhaakmedailles 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Gouden Inhaakmedailles jury heeft in totaal 230 campagnes beoordeeld, verdeeld over de categoriën rtv, print, sales promotie, internet en totaal campagne. Het meest genomineerd zijn de rugnummershirts van Heineken en de Geluksvogels van C1000, elk met drie nominaties. C1000 is inclusief de Pechvogel advertentie die na uitschakeling is gemaakt.

related partner content for mobile comes here

• Campagne
o C1000: Geluksvogeltjes (Alfred)
o Heineken: Rugnummershirts (TBWA\NEBOKO)

• RTV:
o McDonalds: 2x Duitse Ambassade (TBWA\NEBOKO)
o Nike: My Time Is Now (Wieden+Kennedy)
o Heineken: Rugnummershirt (TBWA\NEBOKO)
o NL Energie: Hou ‘m vast (RadeMakkers)

• Print:
o D-Reizen: Robin moet weg (Red Urban)
o Albert Heijn: Gratis voorspelsjaal (TBWA\NEBOKO)
o C1000: Pechvogel (Alfred)

• SP:
o Grolsch: Koelkrat
o Heineken: Rugnummer shirt (TBWA\NEBOKO)
o C1000: Geluksvogeltjes (Alfred)
o Thuisbezorgd.nl: Pizza’s bezorgen in Oekraïne (Eigen Fabrikaat)

• Internet:
o Nike: Oranje Challenge (Boondoggle Amsterdam)
o Heineken: FB prikbord (Boomerang Create)
o Volkswagen: Das Interland (ACHTUNG!)

De uiteindelijke winnaars worden gekozen op vrijdag 7 september. Meejureren kan op . De hier uitgebrachte stemmen zullen volgens de organisatie meewegen bij het toekennen van de prijzen.De uitreiking vindt plaats op een nader te bepalen datum.

De Gouden Inhaakmedailles 2012 wordt georganiseerd door Strating (Active Marketing) in samenwerking met Ster, Cebuco en Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in