
Van Dijk begint wat hij noemt 'een virtuele wereldwijde strategische planning resource' voor opdrachtgevers en bureaus. DDB is zijn eerste opdrachtgever. Van Dijk zegt dat het een lang gekoesterde droom van hem is om zijn internationale ervaring en kennis breder in te zetten.
Van Dijk: 'Er zijn voor een internationaal strateeg weinig dingen mooier dan met tegendraads denken merken de grenzen van cultuur te laten overstijgen'. Daarnaast stelt hij zich beschikbaar voor Nederlandse projecten.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensBij DDB was Van Dijk strateeg op onder meer de Philips campagnes 'Carousel' en 'Parallel Lines', die beide in Cannes met een Grand Prix bekroond zijn. Daarvoor was Van Dijk werkzaam in Tokio, Singapore, Londen en Parijs voor Leo Burnett, Y&R en JWT.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee