Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Dijk verlaat DDB

Han van Dijk, de afgelopen zeven jaar strategy director bij DDB, gaat per 1 maart zelfstandig verder onder de naam Dr. Fu Manchu’s…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Dijk begint wat hij noemt 'een virtuele wereldwijde strategische planning resource' voor opdrachtgevers en bureaus. DDB is zijn eerste opdrachtgever. Van Dijk zegt dat het een lang gekoesterde droom van hem is om zijn internationale ervaring en kennis breder in te zetten.

related partner content for mobile comes here

Van Dijk: 'Er zijn voor een internationaal strateeg weinig dingen mooier dan met tegendraads denken merken de grenzen van cultuur te laten overstijgen'. Daarnaast stelt hij zich beschikbaar voor Nederlandse projecten.

Bij DDB was Van Dijk strateeg op onder meer de Philips campagnes 'Carousel' en 'Parallel Lines', die beide in Cannes met een Grand Prix bekroond zijn. Daarvoor was Van Dijk werkzaam in Tokio, Singapore, Londen en Parijs voor Leo Burnett, Y&R en JWT.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in