
Opvallend is dat de sectoren en bedrijven die vorig jaar – om uiteenlopende redenen – laag scoorden, zoals banken en OV-bedrijven, zich nu herstellen.
De Customer Performance Awards (CPA) zijn op 2 februari voor het derde jaar uitgereikt aan een overall-winnaar en aan zeven winnaars per bedrijfssector. Het onderzoek is uitgevoerd onder zevenduizend klanten van de honderd grootste Nederlandse dienstverlenende bedrijven.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Dit is de top 5:
1 Univé
2 XS4All
3 Ikea
4 Inshared
5 Bol.com
Aan de onderkant van de lijst (nummer 96-100) is het opvallend, dat daar vier verzekeraars staan, die vooral werken met tussenpersonen. Het blijkt voor verzekeraars met tussenpersonen lastig om sterke klantprestaties te leveren. Opvallend is echter ook, dat zowel de ING-bank als ABN Amro een sterke stijging kent in de lijst. Zo stijgt de ING-bank maar liefst 22 plekken en komt nu uit op plaats 31.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee