Update komt met integrale social CRM
Discussies uit social mediaplatforms of relevante blogs worden op deze manier geïntegreerd met klassieke manieren van klantencontact, zoals brieven, e-mails of telefoongesprekken.
Het concept bestaat uit drie fasen, respectievelijk Listen, Understand en Engage. De software identificeert eerst relevante discussies in social media. Alle data worden opgeslagen in de CRM-databank.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDaarna volgt analyse. Hiervoor gebruikt de software automatische en halfautomatische procedures, zoals clusteren op basis van trefwoorden, stemherkenning en semantische analyse. Alle evaluaties en statistieken worden door in dashboards weergegeven. De gebruiker kan schakelen tussen de verzamelde statistiek en de social mediabijdragen.
Indien nodig leidt de software de juiste reactie daarop in, zoals campagneresultaten bewaken, het beantwoorden van een concrete vraag van een klant of het aanmaken van een serviceticket.
Update is naar eigen zeggen de eerste fabrikant die social CRM op deze manier integreert.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid