Overslaan en naar de inhoud gaan

Update komt met integrale social CRM

Het Oostenrijkse CRM-bedrijf Update komt met een social CRM add-on voor zijn CRM-systemen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Discussies uit social mediaplatforms of relevante blogs worden op deze manier geïntegreerd met klassieke manieren van klantencontact, zoals brieven, e-mails of telefoongesprekken.

related partner content for mobile comes here

Het concept bestaat uit drie fasen, respectievelijk Listen, Understand en Engage. De software identificeert eerst relevante discussies in social media. Alle data worden opgeslagen in de CRM-databank.

Daarna volgt analyse. Hiervoor gebruikt de software automatische en halfautomatische procedures, zoals clusteren op basis van trefwoorden, stemherkenning en semantische analyse. Alle evaluaties en statistieken worden door in dashboards weergegeven. De gebruiker kan schakelen tussen de verzamelde statistiek en de social mediabijdragen.

Indien nodig leidt de software de juiste reactie daarop in, zoals campagneresultaten bewaken, het beantwoorden van een concrete vraag van een klant of het aanmaken van een serviceticket.

Update is naar eigen zeggen de eerste fabrikant die social CRM op deze manier integreert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in