
Iberia Foods, dat een netto jaaromzet heeft van 43 miljoen dollar, levert aan ruim 3000 supermarkten, clubwinkels, groothandelsbedrijven en distributeurs in delen van de Amerikaanse oostkust. Het bedrijf richt zicht met zijn producten op Hispano-Amerikanen.
BBG is een verticaal geïntegreerde onderneming op het gebied van dranken en levensmiddelen met eigen fabricage-, opslag-, verkoop-, marketing-, en distributiefaciliteiten. Via haar Worlds Foods divisie importeert en distribueert zij een assortiment Caraïbische en Latijns-Amerikaanse voedingsmiddelen vanuit haar distributiecentra in New York, Miami en Atlanta. Daarnaast distribueert BBG frisdranken en vruchtensappen van verschillende huismerken.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe verkoop is onderdeel van Unilevers Weg naar Groei, een vijfjarig programma dat in 2000 van start ging en de omzetgroei en de bruto winstmarge moet verhogen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee