Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond wil Ouders Online overnemen

De Consumentenbond is bereid de noodlijdende opvoedkundige site Ouders Online over te nemen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt directeur F. Cohen van de bond. De internetsite staat wegens geldnood aan de rand van de afgrond. Onderhandelingen om de website om te vormen tot een gezamenlijke onderneming ketsten vorige week af. Half januari moet er definitief duidelijkheid zijn over de toekomst van de website, die in 1996 werd opgericht. Als de organisatie ´omvalt`, is de Consumentenbond bereid de site te kopen. ´We hopen natuurlijk dat ze het redden, maar als dat niet lukt gaan we graag nog eens het gesprek aan`, aldus Cohen. Vanaf 1 januari wordt de website niet meer ververst. Ouders Online blijft voorlopig wel bereikbaar, maar vanaf volgend jaar wordt alleen het forum nog actief beheerd. Ouders Online heeft te kampen met teruglopende advertentie-inkomsten en donaties. De website vroeg eerder vergeefs subsidie aan bij onder meer het VSB-fonds en het Bedrijfsfonds voor de Pers (ANP).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in