Unilever: aparte organisatie voor Sanex
Unilever heeft het merk Sanex ondergebracht in een nieuwe organisatie. Het concern wil Sanex nog dit najaar afstoten, .

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sanex -topman wordt Wout de Gier. Hij leidt momenteel de divisie persoonlijke en huishoudelijke verzorging van Sara Lee in de Benelux, Duitsland en Oostenrijk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De verkoop van Sanex in Europa was een voorwaarde voor toestemming van de Europese Commissie voor de aankoop van de Sara Lee Personal and Home & Household Care-divisie door Unilever. Sanex maakt daar voor bijna een kwart deel van uit. Unilever mag wel verzorgingsmerk Zwitsal, de tandpastamerken Prodent en Zendium en wasmiddel Neutral houden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Sara Lee-divisie kost Unilever 1,28 miljard euro,
Het concern zoekt op dit moment nog naar geschikte kopers.
Bron: Het Financieele Dagblad.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid