Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN krijgt De Kristal voor meest transparante MVO-jaarverslag

KPN heeft De Kristal ontvangen voor het meest transparante jaarverslag op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd uitgereikt tijdens het nieuwjaarsbijeenkomst van MVO Nederland en het Initiatief Duurzame Handel (IDH) op 18 januari jl. De jury noemde het jaarverslag van TNT het meest innovatieve en dat van Heineken het meest communicatieve. Aan drukkerij OBT werd de stimuleringsprijs MKB 2010 overhandigd.

related partner content for mobile comes here

De winnaar van dit jaar is gekozen uit bijna 500 bedrijven en instellingen. In de zeven jaar dat de Transparantiebenchmark bestaat is veel gebeurd op het gebied van MVO. Omdat MVO in de Code Tabaksblat is opgenomen, moeten bijvoorbeeld alle grote beursgenoteerde bedrijven er verplicht over rapporteren.

Het ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie voert jaarlijks de uit. Samen met de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA) reikt het ministerie jaarlijks de prijs uit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in