Overslaan en naar de inhoud gaan

Location based campagne Vrienden van Amstel Live

Voor de dertiende editie van De Vrienden van Amstel Live wordt dit jaar gemikt op participatie van het publiek via mobiele sociale media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederlandse artiesten zijn zeven avonden lang te zien in Ahoy'. Dit jaar zet Amstel Twitter en feest.je in om de ervaring van de concertgangers te verrijken. Tweets met de officiele hashtag worden in het gastenboek geplaatst, maar ook direct op het scherm in Ahoy'.

related partner content for mobile comes here

Via de speciale actiepagina op de locatiedienst kunnen gebruikers aangeven dat ze naar het concert gaan. Tijdens de concerten kan men vervolgens inchecken bij De Vrienden van Amstel Live en elke avond wordt een van de aanwezigen verrast met een persoonlijke concertassistent, het . Vlak voor de aanvang van elk concert wordt de winnaar van het Manusje van Amstel bekend gemaakt. Iedereen die tijdens de concerten incheckt ontvangt een speciale medaille als herinnering.

Feest.je is ook gekoppeld met andere sociale platformen zoals Hyves, Facebook, Twitter, en Foursquare, waardoor in een checkin de verschillende netwerken worden geupdate. Feest.je is als gratis app te downloaden voor iPhone, Android en Blackberry gebruikers

Alle zeven concerten van De Vrienden van Amstel Live zijn nagenoeg uitverkocht. Er zijn optredens van Guus Meeuwis, Bløf, Within Temptation, 3JS, Acda en de Munnik, Alain Clark, Caro Emerald, Frank Boeijen, Laura Jansen en Di-Rect.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in