Overslaan en naar de inhoud gaan

Kok van ABN Amro Lease naar the valley

Philip Kok is aangesteld als chief commercial officer (cco) van the valley.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De functie van cco is nieuw binnen de . Na de overname van mobiele app specialist mobtzu eind 2010 geeft de interactieve marketing groep hiermee zijn groeistrategie verder vorm. Kok (43)wordt verantwoordelijk voor alle sales-, marketing- en communicatieactiviteiten binnen the valley. Hij werkte de afgelopen jaren als marketingdirecteur, verkoopdirecteur en VP Regional Director bij ABN Amro Lease. Daarvoor vervulde hij vergelijkbare functies bij onder andere Coca-Cola en Nutricia.

related partner content for mobile comes here

Ceo Vincent Gravesteyn: 'The valley is van oorsprong een professioneel georganiseerde bureaugroep met veel creativiteit en technische kennis in huis. De nieuwe functie van cco is een gerichte stap om daar een gestroomlijnde marketing- en sales-machine van te maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in