Sportlife Vibes is beste preroll van het Jaar
Het is de eerste keer dat een dergelijke preroll-verkiezing in Nederland heeft plaatsgevonden. Initiatiefnemer Videostrip nomineerde van de ruim 250 prerolls uiteindelijk zes kandidaten voor de eindronde waarin Douwe Egberts, Pearle, TNT, Westland Utrecht Bank, Volkswagen en Sportlife het
in een online poll tegen elkaar opnamen. Met maar liefst 76 procent van de stemmen die in december 2010 werden uitgebracht, mag Sportlife zich tot eindwinnaar uitroepen. In totaal werden 4500 stemmen uitgebracht.
'We hebben de verkiezing geïnitieerd om het advertentietype ‘preroll’, een commercial die aan internet video-items voorafgaat, bij adverterend Nederland nog meer onder de aandacht te brengen', vertelt Dolf Kars, CEO van Videostrip. 'De vraag naar prerolls is in het afgelopen jaar overigens in een stroomversnelling geraakt, omdat marketeers en reclamemakers steeds meer met de voordelen van preroll advertising bekend raken.'
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena'De nominatie van Sportlife Vibes was op twee criteria gebaseerd', sluit Kars af. 'Aan de ene kant de likeability, en aan de andere kant de vertaling van de TVC naar preroll.
Bureau achter de Sportvibes pre-roll is IN10 Communicatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid