Overslaan en naar de inhoud gaan

Sportlife Vibes is beste preroll van het Jaar

Sportlife Vibes is de winnaar geworden van de eerste Preroll van het Jaar-verkiezing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is de eerste keer dat een dergelijke preroll-verkiezing in Nederland heeft plaatsgevonden. Initiatiefnemer Videostrip nomineerde van de ruim 250 prerolls uiteindelijk zes kandidaten voor de eindronde waarin Douwe Egberts, Pearle, TNT, Westland Utrecht Bank, Volkswagen en Sportlife het
in een online poll tegen elkaar opnamen. Met maar liefst 76 procent van de stemmen die in december 2010 werden uitgebracht, mag Sportlife zich tot eindwinnaar uitroepen. In totaal werden 4500 stemmen uitgebracht.

related partner content for mobile comes here

'We hebben de verkiezing geïnitieerd om het advertentietype ‘preroll’, een commercial die aan internet video-items voorafgaat, bij adverterend Nederland nog meer onder de aandacht te brengen', vertelt Dolf Kars, CEO van Videostrip. 'De vraag naar prerolls is in het afgelopen jaar overigens in een stroomversnelling geraakt, omdat marketeers en reclamemakers steeds meer met de voordelen van preroll advertising bekend raken.'

'De nominatie van Sportlife Vibes was op twee criteria gebaseerd', sluit Kars af. 'Aan de ene kant de likeability, en aan de andere kant de vertaling van de TVC naar preroll.

Bureau achter de Sportvibes pre-roll is IN10 Communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in