AutoTelegraaf.nl wordt Autotekoop.nl


De vraag- en aanbodsite AutoTelegraaf.nl verandert van naam en komt met een nieuwe website onder de naam Autotekoop.nl.
De merknaam AutoTelegraaf is eerder dit jaar in dagblad De Telegraaf en online vervangen voor de naam Autovisie, de naam waaronder alle automotive content wordt gebracht. Naast de naamswijzigingen krijgt ook Autovisie.nl een andere lay-out en recentelijk is er een blog toegevoegd voor autoliefhebbers onder de naam Autovisieblog.nl.
Martijn van Klaveren, online verantwoordelijke Automotive bij Telegraaf Media Nederland: 'Het was nodig om meer eenduidigheid en segmentatie in de Automotive sites aan te brengen. We hebben ons online-portfolio zo ingericht, dat we mensen voor elk marktsegment een daarop toegesneden website bieden. Autotekoop.nl is voor het aanbieden en zoeken van occasions en alles wat met het (ver)kopen van een gebruikte auto te maken heeft.' Volgens Van Klaveren kunnen consumenten nu doelgerichter een tweedehands auto zoeken.
De introductie van Autotekoop.nl wordt begeleid door een consumentencampagne in verschillende landelijke en regionale dagbladen, huis-aan-huisbladen, automotive tijdschriften, internet, tv-zenders en radiostations en billboards.
Autovisie en Autotekoop.nl zijn onderdeel van Telegraaf Media Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid