Hotel verlaat Golden Tulip-franchise en kiest voor eigen merk


Een interessant bericht: Apollo Hotels & Resorts, eigenaar van het Gelderse hotel De Beyaerd, heeft de franchise van Golden Tulip ingeruild voor het eigen merk. De nieuwe naam van het hotel luidt nu officieel: Apollo Hotel De Beyaerd.
‘Onder de paraplu van Apollo Hotels & Resorts exploiteert onze onderneming meerdere merken. We laten ons daarbij leiden door de lokale marktomstandigheden en historie. De eigen commerciële slagkracht is inmiddels zo sterk, dat de voordelen van een franchise op de Veluwe niet langer opwegen tegen de toegevoegde waarde van ons eigen merk Apollo’, aldus Francesco Monaco, directeur en medeoprichter van de groep.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSApollo Hotel De Beyaerd is gesitueerd op de Veluwe, op een landgoed van ruim 6 ha. Apollo, dat hotels heeft in de Benelux, nam in 2008 het hotel over. Naast het eigen merk exploiteert de onderneming ook andere bedrijven, zoalsThermae 2OOO in Valkenburg, het 5-sterren Crowne Plaza Den Haag Promenade en het hoofdstedelijke Wyndham Apollo Hotel Amsterdam.
De keten groeit snel: in november 2010 kondigde de groep aan dat het de exploitant wordt van het nieuw te openen Ramada Apollo Amsterdam Centre. Deze maand werd Regardz Hotel Zaltbommel aan het portfolio toegevoegd. In België behoren het Apollo Arthotel Brugge en het Thermae Palace Oostende tot de keten.
De groept streeft naar een verdubbeling van het portfolio van 15 naar 30 hotels in de komende vijf jaar, met een omzetniveau van Euro 150 miljoen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid