Total Identity opent arbeidsmarktcommunicatie-unit
Total Identity heeft haar arbeidsmarktcommunicatie (AMC) activiteiten ondergebracht in een speciale interdisciplinaire unit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De unit staat onder leiding van Dennis Glijn, directielid Total identity Amsterdam. Reden voor het onderbrengen van de activiteiten in een speciaal bedrijfsonderdeel, is dat AMC zich bij het bureau de laatste twee jaar tot een ‘volwassen specialisme’ heeft ontwikkeld. Opdrachtgevers waar Total Identity AMC-trajecten voor ontwikkelt, zijn onder andere IHC Merwede, ROC Midden Nederland, Oasen, ConQuaestor, YER en Dura Vermeer. De AMC-unit bestaat uit een multidisciplinair team van adviseurs, strategen en creatieven, ondersteund met eigen projectmanagement, bij de Amsterdamse vestiging van Total Identity.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid