Overslaan en naar de inhoud gaan

Thijs Dorreboom naar The Media Outfit

Hij is per 1 augustus aangesteld als Cross Media Director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze functie wordt hij bij het mediabureau verantwoordelijk voor zowel online als offline mediacampagnes. &;Eén van zijn kerntaken is de integratie van deze disciplines - die vaak bij bureaus en adverteerders nog worden gescheiden aangestuurd en ingezet&;, zegt directeur/eigenaar Rick Koornneef &;Het mooie van Thijs is dat bij hem de offline én online expertise ook echt in één persoon zijn verenigd. Mensen met deze unieke bagage zijn er maar weinig te vinden in de mediawereld. Daarnaast hebben wij al eerder intensief met elkaar samengewerkt, dus ik weet dat Thijs een prima fit heeft met het DNA van The Media Outfit.&;

related partner content for mobile comes here

Dorreboom was eerder onder meer werkzaam bij M2Media, MPG/Havas Media, Universal Media en SVB Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in