Shell start vrouwencampagne
Shell heeft onlangs wereldwijd onderzoek gedaan onder 12.000 studenten en jonge starters op de arbeidsmarkt in twaalf marktsectoren. Aan de hand van de resultaten heeft Shell beter inzicht in de factoren die voor sollicitanten een rol spelen bij carrièrebeslissingen. Uit het onderzoek kwam onder meer naar voren dat er overeenkomsten zijn tussen mannen en vrouwen maar soms ook aanzienlijke verschillen.
Mannen en vrouwen vinden verschillende dingen belangrijk bij hun zoektocht naar een werkgever: 41 Procent van de vrouwelijke deelnemers aan het onderzoek zei dat het belangrijkste doel in hun leven was een goede balans te bereiken tussen hun persoonlijke leven en hun loopbaan. Bij de mannelijke deelnemers vond slechts 30 procent dit belangrijk.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis54 Procent van de vrouwen vindt het heel belangrijk dat hun werkgever zich actief met een gelijke behandeling van de seksen bezig houdt, tegenover slechts 33 procent van de mannen.
De site die gisteren werd gelanceerd, laat zien hoe het bedrijf zich inzet om de meest genoemde barrières aan te pakken die vrouwen hindert bij hun carrière. De website belicht de resultaten van succesvolle vrouwen bij Shell, die die barrières effectief wisten te slechten
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid