Overslaan en naar de inhoud gaan

Shell start vrouwencampagne

Shell lanceerde op Internationale Vrouwendag een wereldwijde campagne om meer vrouwen aan te trekken. De nieuwe campagne past in het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Shell heeft onlangs wereldwijd onderzoek gedaan onder 12.000 studenten en jonge starters op de arbeidsmarkt in twaalf marktsectoren. Aan de hand van de resultaten heeft Shell beter inzicht in de factoren die voor sollicitanten een rol spelen bij carrièrebeslissingen. Uit het onderzoek kwam onder meer naar voren dat er overeenkomsten zijn tussen mannen en vrouwen maar soms ook aanzienlijke verschillen.

related partner content for mobile comes here

Mannen en vrouwen vinden verschillende dingen belangrijk bij hun zoektocht naar een werkgever: 41 Procent van de vrouwelijke deelnemers aan het onderzoek zei dat het belangrijkste doel in hun leven was een goede balans te bereiken tussen hun persoonlijke leven en hun loopbaan. Bij de mannelijke deelnemers vond slechts 30 procent dit belangrijk.

54 Procent van de vrouwen vindt het heel belangrijk dat hun werkgever zich actief met een gelijke behandeling van de seksen bezig houdt, tegenover slechts 33 procent van de mannen.

De die gisteren werd gelanceerd, laat zien hoe het bedrijf zich inzet om de meest genoemde barrières aan te pakken die vrouwen hindert bij hun carrière. De website belicht de resultaten van succesvolle vrouwen bij Shell, die die barrières effectief wisten te slechten

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in