Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Lewis en Weijmans

Lewis Communications (pr) en Weijmans Media Groep (media en reclame) gaan samenwerken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weijmans Media Groep bestaat uit Weijmans Studio, Weijmans Weekbladen, Weijmans RTV en Weijmans Publishers. Lewis Communications is een internationaal pr-bureau met een vestiging in Eindhoven.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking is erop gericht wederzijdse klanten een totaalpakket aan diensten te kunnen bieden. Weijmans Media Groep brengt zijn ervaring en capaciteiten op het gebied van design, multimedia en reclame in, terwijl Lewis de mediarelaties en pr-expertise inzet.

’Wij willen onze klanten crossmediale campagnes bieden, waarbij diverse media worden ingezet om dezelfde boodschap voor het voetlicht te brengen. PR en mediarelaties vormen hier een perfecte aanvulling op’, aldus Erwin Peeters, salesmanager van Weijmans Media Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in