Overslaan en naar de inhoud gaan

Roze Honda-auto voor vrouwen

Honda in Japan gaat in overtreffende trap om de vrouwelijke autobestuurder te benaderen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het merk heeft een auto ontwikkeld, speciaal voor vrouwen. In de kleuren roze en bruin-wit (past bij oogschaduw).

related partner content for mobile comes here

Honda heeft twee jaar geleden de ‘She’s’ (Honda Fit) op de Japanse markt gebracht, en schrijft dat de auto en de communicatie nu wordt opgepikt. Honda zegt zelf over de auto dat hij ‘adult cute’ is. Zoals roze stiksel in de stoelen, het stuur en de vloermatjes. De ’ in de naam She’s is vervangen door een hartje.

Helemaal bijzonder is dat het automerk rekening houdt met de huid van de bestuurster. Het glas van de autoruiten vermindert ultraviolette straling met 99 procent, de AC kan volgens Honda de huidkwaliteit van de bestuurster verbeteren.

Brandchannel geeft de auto wel een kleine kans op de Japanse markt. Honda richt zich op 50 procent van de Japanse vrouwen, die liever niet werken maar thuis blijven.

Brandchannel geeft de auto weinig kans op andere, internationale markten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in