Overslaan en naar de inhoud gaan

Roland van Kralingen versterkt Raad van Commissarissen Blokker Holding

Van Kralingen zal gaan adviseren op gebied van business development en marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Per 5 april 2017 is Roland van Kralingen benoemd als lid van de Raad van Commissarissen van de Blokker Holding B.V.

related partner content for mobile comes here

Van Kralingen is ondernemer en consultant op het raakvlak van business development en marketing en werkt voor diverse internationale ondernemingen. Hij is lid RvB van onder meer TBWA international, PositioneringsGroep en heeft diverse commissariaten. Van Kralingen doceert aan enkele buitenlandse universiteiten en heeft een aantal boeken over groei van ondernemingen op zijn naam staan, waaronder Superbrands, Make Dust or Eat Dust en Brandworld.

De woordvoerder van Blokker laat weten: ‘Wij zien in Roland van Kralingen met zijn ruime managementervaring in marketing en (retail)merken een welkome versterking van onze Raad van Commissarissen. Wij zijn erg verheugd met zijn benoeming tot commissaris en zien uit naar een constructieve samenwerking.’

Sinds de komst van de nieuwe Blokker-directeur Rob Heesen (eind 2015, ex-Hema) en de nieuwe topman Casper Meijer, een jaar geleden, wordt er haast gemaakt met de vernieuwing van Blokker. CMO Robert Bohemen (ex-Bijenkorf) kreeg eind 2015 de taak het merk en de winkels nieuw leven in te blazen. De Blokker-winkels werden vervolgens in razend tempo omgebouwd. Maar de consument blijft weg uit de vernieuwde winkels, en de formule is inmiddels bijgesteld. Bohemen is vertrokken, en de komende maanden zal duidelijk worden hoe het concern zijn eigen toekomst ziet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in