Regionale commerciële radiozenders blijven groeien
Het marktaandeel van de regionale commerciële radiozenders is dit jaar in de doelgroep 20 tot 34 jaar gestegen van 7,5 procent in februari…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een luisteronderzoek van RadioCall, in opdracht van CRN. De voornaamste groei kwam uit de gebieden waar landelijke commerciële stations geen of beperkt bereik hebben. Rebecca Radio (Noord-Oost Nederland) zag het aandeel stijgen van 7,5 naar 12,1 procent. Het aandeel van Hot Radio (Gelderland, Achterhoek) ging van 12,7 naar 13,6 procent en dat van 8FM Brabant van 7,3 naar 10,5 procent. Van het totaal aantal luisteraars van de regionale commerciële radiozenders is 64 procent jonger dan 35 jaar en 89 procent jonger dan 50.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid