Overslaan en naar de inhoud gaan

Rachel Gómez Y Maseland commercial director digital Hearst

Ze wordt verantwoordelijk voor alle digitale commerciële activiteiten van de uitgever.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gómez Y Maseland (42) komt ook in het management van Hearst Magazines Netherlands en gaat in haar rol rapporteren aan ceo Luc van Os.

related partner content for mobile comes here

Hiervoor was ze vijf jaar werkzaam bij Sanoma als Director Innovation Sales. Ze vertrok daar . Daarvoor heeft ze voor een aantal tv-zenders gewerkt, was ze managing director van muziekzender The Box en heeft ze muziekvideo on demandplatform Xite opgericht.

Luc van Os: ‘Met deze benoeming willen we naar de markt adresseren dat Digital voor Hearst ook in Nederland key is en een speerpunt in onze toekomstige ontwikkeling. Rachel zal een belangrijke rol gaan vervullen om dit naar zowel onze klanten als de mediabureaus nadrukkelijker te adresseren. Daarnaast brengt ze veel strategische kennis met zich mee. Met deze benoeming willen we ook graag onderstrepen dat we bij Hearst enkel geloof hebben dat eigen in-house sales in nauwe samenwerking met alle andere disciplines een werkbaar model is binnen een modern mediabedrijf. En dit kan ik uit eigen ervaring zo nadrukkelijk stellen.&;

Gómez: ‘Ik heb een absoluut geloof in de mooie merken die Hearst in haar portfolio heeft en buig me graag als intrapreneur over de vele groeikansen. Ik kijk uit naar het verder digitaliseren van het bedrijf en om samen met het salesteam een verdere groei van Hearst te realiseren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in