Nederlands creatief team naar The Martin Agency


Andrew Maaldrink (links op de foto) werkte tot voor kort bij Alfred International voor onder andere Grolsch, Krasloten, Lotto en Unilever. In 2012 was hij medeverantwoordelijk voor de veelbekroonde viral ‘LG Thief’.
Alex Herwig maakte bij DDB & Tribal Amsterdam de afgelopen twee jaar campagnes voor KLM, Heineken, Adidas, Ziggo en TomTom. In 2013 was hij medeverantwoordelijk voor de veelbekroonde Tweetphony campagne voor het Metropole Orkest.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSThe Martin Agency werkt onder meer voor verzerkeringsmaatschappij Geico, Walmart en Oreo en verwelkomde onlangs Ritz Crackers en Tic Tac als nieuwe opdrachtgevers.
Recent publiceerde Adformatie over de ‘niet te skippen’ pre-rolls die The Martin Agency maakte voor Geico.
Dit zegt het Nederlandse creatieve duo over hun overstap: ‘The Martin Agency is een instituut in de Amerikaanse reclamewereld, met veel trouwe klanten waar iconische campagnes voor worden gecreëerd. Wij hopen snel bij te dragen aan dit succes.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid