Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands creatief team naar The Martin Agency

Artdirector Alex Herwig en copywriter Andrew Maaldrink beginnen deze maand bij het bureau in Richmond Virginia.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Andrew Maaldrink (links op de foto) werkte tot voor kort bij Alfred International voor onder andere Grolsch, Krasloten, Lotto en Unilever. In 2012 was hij medeverantwoordelijk voor de veelbekroonde viral ‘LG Thief’. 

related partner content for mobile comes here

Alex Herwig maakte bij DDB & Tribal Amsterdam de afgelopen twee jaar campagnes voor KLM, Heineken, Adidas, Ziggo en TomTom. In 2013 was hij medeverantwoordelijk voor de veelbekroonde Tweetphony campagne voor het Metropole Orkest.

werkt onder meer voor verzerkeringsmaatschappij Geico, Walmart en Oreo en verwelkomde onlangs Ritz Crackers en Tic Tac als nieuwe opdrachtgevers.

Recent publiceerde Adformatie over de die The Martin Agency maakte voor Geico.

Dit zegt het Nederlandse creatieve duo over hun overstap: ‘The Martin Agency is een instituut in de Amerikaanse reclamewereld, met veel trouwe klanten waar iconische campagnes voor worden gecreëerd. Wij hopen snel bij te dragen aan dit succes.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in