Nieuw biermerk met blauw en geel-design


Het nieuwe speciaalbier 'Ahoy Saison' bevat onder andere jeneverbes en citroengras en 5,5% alcohol.
Design
Designbureau Prouddesign liet zich voor het ontwerp niet inspireren door havenstad Rotterdam, maar door ‘stad de Zaan’, de Zaanse variant van Sail 2015. Er is gekozen voor de kleuren blauw en geel en er is een illustratie te zien van een boot die vanuit de zee de naam 'Ahoy' opvist.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet bier is gebrouwen door Patrick Breugem en Derek Walsh, die eerder al Black Indian Pale Ale (BIPA) brouwden.
Ankerplaatsen
AHOY Saison 2015 is beperkt verkrijgbaar bij Casta Ista, Drinks & Gifts en Slijterij Vonk in de Zaanstreek en te drinken bij diverse ankerplaatsen langs de Zaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid