Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank ondersteunt nationale hockeyploegen

Deze week is de Rabobank met een campagne gestart om het hockey te promoten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne ondersteunt de nationale teams die aan de Champions Trophy en de 4 Nations Cup deelnemen in het Wagener stadion te Amsterdam tussen 16 en 24 augustus. Tijdens de publiciteitscampagne staat het 'oranjegevoel' centraal. De Rabobank wil hiermee haar bijdrage aan de hockeysport meer bekendheid geven en haar maatschappelijke betrokkenheid op dit gebied explicieter maken.

related partner content for mobile comes here

In de commercial en de advertenties wordt het 'Oranjegevoel' op een getransformeerd naar het hockey. Met beelden van winnende nationale hockeyteams tussen juichende en feestende mensenmassa's die het oranjegevoel op eigen wijze invullen.

Sponsoring van de KNHB draagt op verschillende manieren bij aan de positionering van de Rabobank. 'De doelstellingen van de KNHB passen goed bij de missie van de Rabobank: 'ambities helpen realiseren'. En bij haar merkwaarden: inlevend, gedreven, uitdagend en vernieuwend', aldus de heer Van Slingelandt lid van de raad van bestuur van Rabobank Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in