Rabobank ondersteunt nationale hockeyploegen


De campagne ondersteunt de nationale teams die aan de Champions Trophy en de 4 Nations Cup deelnemen in het Wagener stadion te Amsterdam tussen 16 en 24 augustus. Tijdens de publiciteitscampagne staat het 'oranjegevoel' centraal. De Rabobank wil hiermee haar bijdrage aan de hockeysport meer bekendheid geven en haar maatschappelijke betrokkenheid op dit gebied explicieter maken.
In de commercial en de advertenties wordt het 'Oranjegevoel' op een getransformeerd naar het hockey. Met beelden van winnende nationale hockeyteams tussen juichende en feestende mensenmassa's die het oranjegevoel op eigen wijze invullen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSponsoring van de KNHB draagt op verschillende manieren bij aan de positionering van de Rabobank. 'De doelstellingen van de KNHB passen goed bij de missie van de Rabobank: 'ambities helpen realiseren'. En bij haar merkwaarden: inlevend, gedreven, uitdagend en vernieuwend', aldus de heer Van Slingelandt lid van de raad van bestuur van Rabobank Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid