Overslaan en naar de inhoud gaan

Qiss ontwikkelt nieuwe winkelformule voor Dobey Dierspecialist

Dobey Dierspecialist heeft Qiss reclame & retail gevraagd om een nieuwe winkelformule 2020 neer te zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe formule is gericht op de veranderde behoeftes van huisdierenbezitters. reclame & retail is verantwoordelijk voor de strategie, creatie en uitvoering van’s one-stop-shoppingsconcept waarbij wonen, leven en werken met huisdieren centraal wordt gesteld. Via de totale integratie van clicks & bricks kunnen de huisdierbezitters naast voedingsadviezen ook diverse producten en diensten afnemen zoals verzekeringen en vakantieverblijven. 

related partner content for mobile comes here

Tijdens het dierenevenement Animal Event is dit nieuwe winkelconcept direct uitgeroepen tot ‘Dierenspeciaalzaak van het Jaar’. Juryvoorzitter Martin Gaus: &;De winkel durft andere keuzes te maken. De speciaalzaak heeft bijvoorbeeld een grote open balie met een schitterend aquarium aan de achterzijde. Alle medewerkers hebben kennis van zaken, de dieren worden goed verzorgd. Daarnaast is het bijzonder dat een dierenarts dagelijks een spreekuur geeft in een aparte ruimte van de winkel.&;

De Stichting Animal Event houdt de verkiezing om goed ondernemerschap in de dierensector te bevorderen en wordt daarin ondersteund door Groenhorst Barneveld en HAS Hogeschool.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in