Overslaan en naar de inhoud gaan

Petrovsky&Ramone fotograferen voor Nationale Opera & Ballet

Fotografenduo Petrovsky&Ramone geven een gezicht aan de fusieorganisatie Nationale Opera & Ballet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Petrovsky&Ramone maken het nieuwe campagnebeeld voor Nationale Opera & Ballet, de nieuwe, gezamenlijke naam van De Nederlandse Opera, Het Nationale Ballet en Het Muziektheather Amsterdam. Petrovsky&Ramone maken het campagnebeeld voor de resterende producties van het huidige seizoen en voor het seizoen 2014/2015.

related partner content for mobile comes here

De eerste campagnebeelden zijn zichtbaar vanaf maandag 17 februari, de datum waarop de nieuwe naam van de organisatie officieel gelanceerd wordt. Die dag wordt ook het programma van het nieuwe seizoen bekend gemaakt. Donderdagavond was al een optreden in De Wereld Draait Door als vooraankondiging.

Naast fotografie maken Petrovsky&Ramone ook de videotrailers voor de producties. Deze combinatie sluit aan bij de keuze van Nationale Opera & Ballet om de voorstellingen in toenemende mate met bewegend beeld te communiceren.

Over Petrovsky&Ramone
Voor hun decor reizen fotografen Petra van Bennekum en Morena Westerik al jaren de wereld rond. In het najaar van 2013 was tijdens de designweek in Peking een overzicht te zien van het werk van Petrovsky&Ramone. Een greep uit de klantenlijst: Vogue NL, Volkskrant, Wrangler Blue Bell, Nike, WE, Tommy Hilfiger, Aishti, Mercedez Benz, V_MAN, Oyster, Blackbook, Glamour, S-magazine, I Love you magazine.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in