Overslaan en naar de inhoud gaan

Kantoormerk Leitz kiest voor Lola&co

Kantoorartikelenfabrikant Esselte Corporation heeft na een korte bureauoriëntatie besloten haar pr-belangen voor het merk Leitz onder te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lola&co zal de pr-activiteiten voor de nieuwe productlijnen Leitz WOW en Leitz Complete gaan verzorgen.

related partner content for mobile comes here

Leitz, de marktleider op het gebied van kantoorartikelen, is een merk van de Esselte Corporation, één van ‘s werelds grootste fabrikanten op het gebied van kantoororganisatie. Esselte zet jaarlijks meer dan 1 miljard dollar om met verkoop in 120 landen en vestigingen in 27 landen.

Lola&co is gespecialiseerd in communicatie- en pr-advies op het gebied van lifestyle, living en kids. Het Amersfoortse bureau is naast Leitz onder andere verantwoordelijk voor de pr- en communicatieactiviteiten van Sophie de Giraf, Chaos-and-Order, Hollister en EasyCollage.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in