Overslaan en naar de inhoud gaan

Oproep: onderzoek over de toekomst van social media in Nederland

Pondres onderzoekt, ondersteund door MWM2 en DDMA, de status van social media binnen het Nederlandse bedrijfsleven, en roept Molbloglezers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

onderzoekt, ondersteund door MWM2 en DDMA, de status van social media binnen het Nederlandse bedrijfsleven, en roept Molbloglezers op om mee te doen.

related partner content for mobile comes here

Hebben organisaties geleerd van alle social media-experimenten die vorig jaar werden ingezet? Is de 'social hype' beteugeld, en worden er stappen gemaakt naar professionalisering van social media marketing in Nederland?

Dat willen de onderzoekers achterhalen, door de markt zelf te vragen hoe ze de toekomst zien van social media marketing in Nederland, wat ze verwachten van strategie, en hoe ze van plan zijn resultaten te meten.

Belangrijke facetten in dit onderzoek zijn:

- De doelstellingen waarvoor bedrijven social media willen gaan inzetten.
- De manier waarop bedrijven resultaten willen gaan meten.
- De toekomstvisie van bedrijven ten opzichte van het gebruik van social media.
- De ervaringen van bedrijven met social media en de bijbehorende resultaten.
- De verschillen tussen klein, midden, groot bedrijf en diverse branches.

De onderzoekers willen je graag vragen mee te werken aan dit onderzoek. Natuurlijk is het in het belang van het vak, maar je kunt er ook mooie prijzen mee winnen en bovendien krijgen deelnemers de whitepaper van Sjef Kerkhofs over Social Marketing Strategie.

De resultaten kun je binnenkort hier lezen, deelnemers krijgen de onderzoeksresultaten ook toegestuurd.

voor de enquete, die ongeveer 10-15 minuten in beslag zal nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in