Oproep: onderzoek over de toekomst van social media in Nederland
Pondres onderzoekt, ondersteund door MWM2 en DDMA, de status van social media binnen het Nederlandse bedrijfsleven, en roept Molbloglezers op om mee te doen.
Hebben organisaties geleerd van alle social media-experimenten die vorig jaar werden ingezet? Is de 'social hype' beteugeld, en worden er stappen gemaakt naar professionalisering van social media marketing in Nederland?
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDat willen de onderzoekers achterhalen, door de markt zelf te vragen hoe ze de toekomst zien van social media marketing in Nederland, wat ze verwachten van strategie, en hoe ze van plan zijn resultaten te meten.
Belangrijke facetten in dit onderzoek zijn:
- De doelstellingen waarvoor bedrijven social media willen gaan inzetten.
- De manier waarop bedrijven resultaten willen gaan meten.
- De toekomstvisie van bedrijven ten opzichte van het gebruik van social media.
- De ervaringen van bedrijven met social media en de bijbehorende resultaten.
- De verschillen tussen klein, midden, groot bedrijf en diverse branches.
De onderzoekers willen je graag vragen mee te werken aan dit onderzoek. Natuurlijk is het in het belang van het vak, maar je kunt er ook mooie prijzen mee winnen en bovendien krijgen deelnemers de whitepaper van Sjef Kerkhofs over Social Marketing Strategie.
De resultaten kun je binnenkort hier lezen, deelnemers krijgen de onderzoeksresultaten ook toegestuurd.
Klik hier voor de enquete, die ongeveer 10-15 minuten in beslag zal nemen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid