Ook de campagne van Leen Bakker is veranderd
Met de campagne ‘óók Leen Bakker: Jij bent veranderd, maar wij ook!' introduceert de meubel- en interieurwinkelketen Leen Bakker zijn…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne is het werk van Mr. Brand. Mr. Brand hielp Leen Bakker in nauwe samenwerking aan de nieuwe merkstrategie, de pay-off , de tv- en radiocampagne, de folders en de selectie van mediabureau Zigt en het bureau dat verantwoordelijk is voor de nieuwe huisstijl: Motif.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Leen Bakker introduceert een nieuw winkelconcept!
Credits:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerantwoordelijk bij Leen Bakker: Daphne Höckel
Strategie: John-Robin Smith
Account: Kirsten Smith
Creatie: Hans Adelaars en Rik Blokland
Regie: Silvain Hooglander
Productie: Klaas van der Meulen
Media: Zigt
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid