Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Adverteerder doet eigen media buying en de Ster moet weg’

Er is een minister van digitale zaken nodig, bureaus moeten de controle loslaten om innovatie te omarmen, de Ster moet nu maar eens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De traditionele opening van het ‘mediajaar’ door MWG betekent de Algemene Mediabeschouwingen. Die is altijd op Prinsjesdag, de derde dinsdag van september. MWG stelde opnieuw een ministerie samen van vier mensen die vanmiddag hun stellingen kwamen poneren en verdedigen in Pakhuis de Zwijger. Dit jaar waren dat de Minister van Adverteerders Eva Ruiz (Vodafone), Minister van Digital Janneke Niessen (Co-founder Improve Digital), Minister van Bureaus Barbera Wolfensberger (FHV BBDO) en Minister van Publishers Peter de Mönnink (Sanoma/SBS). De zaal – er waren ruim 200 toeschouwers - kon met groene en rode bordjes en ook verbaal laten weten of men het met de stellingen eens was. De middag werd vlot geleid door dagvoorzitter Ben van der Burg.


Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in