Sterker Merk bedenkt ‘Er schuilt een majoor in ons allemaal’ voor Leger des Heils
De lancering van het thema ‘Er schuilt een majoor in ons allemaal’ vindt plaats in week 36 met de start van de wervingscampagne voor collectanten. Paul Kramer van Sterker Merk over de campagne: 'Majoor Bosshardt zette zich met ziel en zaligheid in voor haar medemens. Onbaatzuchtig en liefdevol tot op het bot. Haar jarenlange strijd voor de kwetsbaren in onze samenleving inspireert het Leger des Heils nog steeds om het goede te doen en actief hulp te bieden aan de medemens. De campagne spoort aan om het goede in jezelf weer te (her)ontdekken en je op welke manier dan ook in te zetten voor de ander, bijvoorbeeld door te gaan collecteren voor het Leger des Heils. Het goede hart van de majoor schuilt immers in ons allemaal.'
De campagne is onder meer zichtbaar middels buitenreclame. De campagne is doorvertaald naar de site van het Leger des Heils, Facebook, en op Twitter.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe hoofdvisual van de campagne:
Er_schuilt_een_majoor.jpg
Nog een buitenreclameposter:
Er_schuilt_een_majoor_2.jpg
Credits
Strategie, concept en copy: Paul Kramer
Concept en art direction: Gideon van Rietschoten
Uitwerking: Leger des Heils
Opdrachtgever: Margreet Schutte
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid