Overslaan en naar de inhoud gaan

Sterker Merk bedenkt ‘Er schuilt een majoor in ons allemaal’ voor Leger des Heils

Sterker Merk ontwikkelde een nieuwe communicatiestrategie en thema voor het Leger des Heils.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De lancering van het thema ‘Er schuilt een majoor in ons allemaal’ vindt plaats in week 36 met de start van de wervingscampagne voor collectanten. Paul Kramer van Sterker Merk over de campagne: &; zette zich met ziel en zaligheid in voor haar medemens. Onbaatzuchtig en liefdevol tot op het bot. Haar jarenlange strijd voor de kwetsbaren in onze samenleving inspireert het Leger des Heils nog steeds om het goede te doen en actief hulp te bieden aan de medemens. De campagne spoort aan om het goede in jezelf weer te (her)ontdekken en je op welke manier dan ook in te zetten voor de ander, bijvoorbeeld door te gaan collecteren voor het Leger des Heils. Het goede hart van de majoor schuilt immers in ons allemaal.&;

related partner content for mobile comes here

De campagne is onder meer zichtbaar middels buitenreclame. De campagne is doorvertaald naar , , en op .

De hoofdvisual van de campagne:

Nog een buitenreclameposter:

Credits
Strategie, concept en copy: Paul Kramer
Concept en art direction: Gideon van Rietschoten
Uitwerking: Leger des Heils
Opdrachtgever: Margreet Schutte

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in