Overslaan en naar de inhoud gaan

Omzet Engelse e-mail marketing industrie stijgt met 25 procent

In 2005 komt de omzet van de Britse e-mail marketingindustrie uit op 148 miljoen pond. Dat is 25 procent meer dan in 2004, zo blijkt uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 2005 komt de omzet van de Britse e-mail marketingindustrie uit op 148 miljoen pond. Dat is 25 procent meer dan in 2004, zo blijkt uit van , dat afgelopen week in is gepubliceerd.

related partner content for mobile comes here

De stijging heeft slechts betrekking op de inkomsten van ingehuurde providers op het gebied van e-mailmarketing en niet op de in-house activiteiten van reclamebureaus zelf. De werkelijke groei komt dan ook nog hoger uit.

De afgelopen maanden heeft de Engelse markt voor e-mail marketing een sterke consolidatie te zien gegeven.
De markt raakt volgens Marketingweek toch overbevolkt, zodat ook in de nabije toekomst fusies en overnames plaats zullen vinden. Een andere reden is dat Amerikaanse providers zich meer en meer op de Britse en Europese markt begeven.

De prijzen staan bovendien onder druk nu e-mailmarketing een commodity aan het worden is.
De grootste spelers richten zich dan ook steeds meer op added value dienstverlening om zich te onderscheiden van concurrenten.

Toch is 2005 goed gestart voor providers van e-mailmarketing. Vooral de sectoren media, e-commerce, retail, reizen, vrijetijdsbesteding en financiele dienstverlening trekken een aanzienlijk budget uit voor deze vorm van marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in