"Kritiek op callcenters onterecht"
De werkgeversorganisaties van Nederlandse callcenters wijzen kritiek van Kamerleden en de Consumentenbond op hun handelswijze af. 'We…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De werkgevers in de callcenterbranche erkennen dat iedere klacht er een teveel is, maar wijzen erop dat veel al is geregeld in de telecomwet en de privacywet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Gisteren was er een bijeenkomst op het hoofdkantoor van de Consumentenbond in Den Haag over ongewenste telefoontjes van bedrijven. De bond bepleitte een goed werkend register van mensen die niet gebeld willen worden. Op hun beurt zouden deze bedrijven wettelijk moeten worden verplicht zich bij het register aan te sluiten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTweede Kamerlid Lousewies van der Laan (D66) geeft de branche nog een half jaar de tijd om de zaken zelf te regelen. Bij onbevredigende resultaten komt het parlement met aanvullende wetgeving (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid