Overslaan en naar de inhoud gaan

"Kritiek op callcenters onterecht"

De werkgeversorganisaties van Nederlandse callcenters wijzen kritiek van Kamerleden en de Consumentenbond op hun handelswijze af. 'We…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De werkgevers in de callcenterbranche erkennen dat iedere klacht er een teveel is, maar wijzen erop dat veel al is geregeld in de telecomwet en de privacywet.

related partner content for mobile comes here

Gisteren was er een bijeenkomst op het hoofdkantoor van de Consumentenbond in Den Haag over ongewenste telefoontjes van bedrijven. De bond bepleitte een goed werkend register van mensen die niet gebeld willen worden. Op hun beurt zouden deze bedrijven wettelijk moeten worden verplicht zich bij het register aan te sluiten.

Tweede Kamerlid Lousewies van der Laan (D66) geeft de branche nog een half jaar de tijd om de zaken zelf te regelen. Bij onbevredigende resultaten komt het parlement met aanvullende wetgeving (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in