Overslaan en naar de inhoud gaan

NOC*NSF ontwikkelt merkidentiteit TeamNL

De organisatie komt ook met een fancommunity-platform.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NOC*NSF over de TeamNL-merkidentiteit: ‘Het beeldmerk bestaat naast de ringen of agito’s uit een nieuw symbool dat diverse dimensies illustreert; die van de persoon, de tulp en de vlam. Deze staan symbool voor: juichen, passie en vuur. In dit levendige Nederlandse merk is gebruikt gemaakt van de Nederlandse kleuren; zowel de Nederlandse vlag in het kelkblad als de oranje kleur in de rest van de tulp en de speciaal voor dit logo ontwikkelde kleurrijke typografie.’

related partner content for mobile comes here

De nieuwe identiteit is ontwikkeld in samenwerking met de Nederlandse designer Bob van Elderen.

De implementatie van onze nieuwe huisstijl wordt gefaseerd doorgevoerd in verschillende uitingen zoals de kleding van sporters, coaches en TeamNL-staf, materialen, accommodaties en andere sportfaciliteiten.

NOC*NSF: ‘Door deze fasering voeren we de verandering (kosten) efficiënt door. Op deze manier komt een uniforme presentatie van TeamNL tot stand.’

Fancommunity-platform

Tegelijk met de merkidentiteit presenteert NOC*NSF het fancommunity-platform: TeamNL. Doel van dit platform is de Nederlandse liefhebber dichterbij de sporter te brengen.

Vanaf 1 januari kunnen mensen ‘de sporters van TeamNL via , de TeamNL-app en socialemediakanalen van dichtbij volgen’.

Naast nieuws en achtergronden is te zien welke wedstrijden eraan komen, welke resultaten worden gehaald en wie zich tot nu toe hebben gekwalificeerd.

De informatie op de platforms wordt afgestemd op de persoonlijke voorkeuren van de fans.

Voor het communicatieplatform wordt samengewerkt met sportbonden, sporters en andere belanghebbenden binnen de Nederlandse topsport.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in