Overslaan en naar de inhoud gaan

'4G van Tele2 verovert Nederland' en dat zullen we weten

Gigantisch grote, overenthousiaste Emoticons overal in Nederland, homepage-takeovers en 1/1 dagbladadvertenties vormen de aftrap van een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ook op sociale media ingezette aftrapcampagne, gemaakt door , is het begin van veel meer.

related partner content for mobile comes here

Volgende week onthult Tele2 de geheel vernieuwde identiteit, inclusief campagne, huisstijl en merkmantra.

Meer informatie over de campagne is te vinden op de .

Credits, voor nu:   
Tele2: Jan Willem te Gussinklo, Cilesta van Doorn, Margaret Kreuger, Danielle Snoei
INDIE
Code d’Azur
Publiair
Brennikmeijer & Isaacs

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in