'4G van Tele2 verovert Nederland' en dat zullen we weten
Gigantisch grote, overenthousiaste Emoticons overal in Nederland, homepage-takeovers en 1/1 dagbladadvertenties vormen de aftrap van een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De ook op sociale media ingezette aftrapcampagne, gemaakt door Indie, is het begin van veel meer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgende week onthult Tele2 de geheel vernieuwde identiteit, inclusief campagne, huisstijl en merkmantra.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer informatie over de campagne is te vinden op de speciale actiesite.
Credits, voor nu:
Tele2: Jan Willem te Gussinklo, Cilesta van Doorn, Margaret Kreuger, Danielle Snoei
INDIE
Code d’Azur
Publiair
Brennikmeijer & Isaacs
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid