Overslaan en naar de inhoud gaan

Oud-Metro salesbaas begint mediabureau

Simon de Best is gestart met DB Media & Marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DB Media & Marketing richt zich op mediaplanning, -strategie en inkoop voor middelgrote adverteerders. 

De Best: &;Na jarenlang met marketeers en communicatieprofessionals van merken en bedrijven om tafel te hebben gezeten, merkte ik vooral bij middelgrote adverteerders - met doorgaans een beperkter mediabudget - een sterke behoefte aan meer aandacht voor hun mediavraagstukken. Op deze groep richt DB Media & Marketing zich voor zowel lokale, regionale en landelijke media.

De Best heeft daarnaast de ambitie met zijn bureau uit te groeien tot &;hét mediabureau voor branded content samenwerkingen&;. 

De Best werkte eerder voor media-exploitanten Wegener, Telegraaf Media Groep en Metro waar hij salesdirector was. Daar vertrok hij .

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in