Overslaan en naar de inhoud gaan

NMPi stelt Gerard Moussault aan als managing director

De nieuwe directeur zal zich toeleggen op het verder uitbouwen van het digital marketing agency.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Gerard Moussault (43) is met ingang van deze maand aangesteld als Managing Director van NMPi Benelux, het van origine Britse bureaumerk waarin in oktober vorig jaar de agency activiteiten van DQ&A zijn opgegaan. Zowel DQ&A als NMPi zijn onderdeel van incuBeta Group.

related partner content for mobile comes here

Moussault heeft meer dan vijftien jaar ervaring in de online wereld. Hij werkte onder meer bij Sanoma, VNU Media en eBay waar hij verantwoordelijk was voor online media en strategie & development. In 2012 stapte hij over naar IPG Mediabrands waar hij leiding gaf aan Cadreon, het label voor programmatic solutions.

Moussault: 'Na vijf jaar met veel plezier bij IPG Mediabrands te hebben gewerkt, ben ik erg blij met deze volgende stap. Er was direct een match in verwachtingen en ambitie. Deze functie biedt mij een geweldige kans om ons met NMPi duidelijk te onderscheiden en sterke groei te laten zien.'

Rick van Boekel (ceo NMPi Benelux): 'Door het aantrekken van Gerard hebben we een speler van formaat aan ons snel groeiende internationale team kunnen toevoegen. Zijn kennis van de adverteerderszijde in combinatie met een business consultancy achtergrond en ervaring in het opbouwen van programmatic activiteiten is uniek.'

Na de lancering vorig jaar in de Benelux zet het bedrijf sterk in op internationale expansie. Deze week opent het een derde kantoor in Zürich.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in