Nationale-Nederlanden viert dat iedereen uniek is


‘It’s different when it’s yours’ is de naam van de nieuwe campagne van NN Group, in Nederland vooral bekend als Nationale-Nederlanden. De campagne benadrukt dat wij belangrijke momenten in het leven op onze eigen unieke manier ervaren. Met deze campagne wil NN laten zien dat de financiële dienstverlener mensen bijstaat tijdens allerlei belangrijke momenten in het leven.
NN - It's Different When It's Yours - International 60"
Remco Barbier, hoofd merkbeleving bij NN Group: ‘Onze nieuwste campagne ‘It’s different when it’s yours’ focust op herkenbare ervaringen die toch door iedereen anders ervaren worden. Iedere dag starten duizenden bedrijven, maar dat maakt het starten van jouw eigen bedrijf niet minder speciaal.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondLees meer over de samenwerking tussen Khanna \ Reidinga en NN Group.
Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Frank Lina, Remco Barbier
Bureau: Khanna \ Reidinga
Productiebedrijf: CZAR Amsterdam
Director: Billy Pols
DOP: Franz Lustig
Executive producer: Willem Bos
Producer: Robert Nan
Production manager: Frank Coenen
1st AD: Boris Apituley
Composer: Erik Jan Grob
Sound design: Jurriaan Balhuizen (Good Sounds)
Offline editor: Govert Janse
Post-production & online: Captcha
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid