Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden viert dat iedereen uniek is

Czar Amsterdam en Khanna \ Reidinga maken internationale campagne voor NN Group
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘It’s different when it’s yours’ is de naam van de nieuwe campagne van NN Group, in Nederland vooral bekend als Nationale-Nederlanden. De campagne benadrukt dat wij belangrijke momenten in het leven op onze eigen unieke manier ervaren. Met deze campagne wil NN laten zien dat de financiële dienstverlener mensen bijstaat tijdens allerlei belangrijke momenten in het leven.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Remco Barbier, hoofd merkbeleving bij NN Group: ‘Onze nieuwste campagne ‘It’s different when it’s yours’ focust op herkenbare ervaringen die toch door iedereen anders ervaren worden. Iedere dag starten duizenden bedrijven, maar dat maakt het starten van jouw eigen bedrijf niet minder speciaal.’

 

Credits: 
Verantwoordelijk bij klant: Frank Lina, Remco Barbier

Bureau: Khanna \ Reidinga
Productiebedrijf: CZAR Amsterdam
Director: Billy Pols
DOP: Franz Lustig
Executive producer: Willem Bos
Producer: Robert Nan
Production manager: Frank Coenen
1st AD: Boris Apituley
Composer: Erik Jan Grob
Sound design: Jurriaan Balhuizen (Good Sounds)
Offline editor: Govert Janse
Post-production & online: Captcha

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in