Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken Nederland benoemt David Lette als directeur marketing

Lette volgt Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als directeur marketing Heineken Brazilië.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

David Lette (40) is per 20 maart benoemd tot directeur marketing van Heineken Nederland. Lette (40) startte zijn carrière 14 jaar geleden bij Heineken in sales en marketing in Singapore en ging daarna bij global commerce bij Heineken International in Amsterdam aan de slag. Daarna werkte Lette een aantal jaren in Polen als marketing manager voor het merk Heineken. In 2012 startte hij bij Heineken U.K. Daar was hij verantwoordelijk voor merken als Heineken, Amstel, Affligem, Birra Moretti, Desperados, Red Stripe, Sol en Tiger. Lette volgt Bram Westenbrink op.

related partner content for mobile comes here

Lees

een meer uitgebreid artikel over de wapenfeiten van Bram Westenbrink als directeur marketing Heineken Nederland.

een meer uitgebreid artikel over de wapenfeiten van Bram Westenbrink als directeur marketing Heineken Nederland.

 

 

Kaiser in Brazilië
Bram Westenbrink (40, foto links) is in zijn nieuwe rol als directeur marketing Brazilië verantwoordelijk voor het managen van de merkenportfolio met internationale merken als Heineken, Amstel, Sol, Dos Equis en Desperados en nationale merken als Kaiser en Bavaria in Brazilië. Volgens Heineken een uitdaging, het concern spreekt van 'een van de grootste, maar ook meest concurrerende biermarkten ter wereld'.

Westenbrink-stempel
Westenbrink trad aan als marketingdirecteur Heineken Nederland en zat daarmee krap vier jaar op zijn positie. Zijn voorganger Hans Böhm zat een vergelijkbare periode jaar en zíjn voorganger, Herwin van den Berg, zat ruim vijf jaar. In die krappe vier jaar zette hij een duidelijk Westenbrink-stempel op de Heineken-business hier. Dat stempel ligt vooral op het gebied van innovatie.

Voor zijn tijd als directeur marketing in Nederland, was Westenbrink marketingdirecteur van Heineken Hongarije en bekleedde hij diverse marketing- en salesfuncties binnen Heineken Nederland

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in