Overslaan en naar de inhoud gaan

Honig naar Etcetera

KraftHeinz hield een bureauoriëntatie voor het reclameaccount.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Naast de introductie van een aantal nieuwe productconcepten is het volgens Trix van der Vleuten, marketingmanager food &;ook tijd om Honig voor de toekomstige generaties aantrekkelijk te houden&;. Etcetera is volgens haar &;een bureau dat Nederlandse merken écht begrijpt. We vertrouwen dat zij effectiviteit en creativiteit samenbrengen, zoals ze dat eerder hebben laten zien.&;

related partner content for mobile comes here

In het voorjaar gaat de eerste campagne live.

Olaf Arkauer, strategy partner Etcetera: &;Honig is een icoon in het Nederlandse keukenkastje. Een merk met heel veel potentie en relevantie.&;

Honig was eerder klant bij bureau DEAR. 

;s make Honig great again.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in