
Naast de introductie van een aantal nieuwe productconcepten is het volgens Trix van der Vleuten, marketingmanager food 'ook tijd om Honig voor de toekomstige generaties aantrekkelijk te houden'. Etcetera is volgens haar 'een bureau dat Nederlandse merken écht begrijpt. We vertrouwen dat zij effectiviteit en creativiteit samenbrengen, zoals ze dat eerder hebben laten zien.'
In het voorjaar gaat de eerste campagne live.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyOlaf Arkauer, strategy partner Etcetera: 'Honig is een icoon in het Nederlandse keukenkastje. Een merk met heel veel potentie en relevantie.'
Honig was eerder klant bij bureau DEAR.
Zie ook: Let's make Honig great again.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee