Overslaan en naar de inhoud gaan

'Nieuwe zenderindeling PO vergroot bereik voor adverteerders'

Jaja, na al het gedoe over de Publieke Omroep en de zenderindeling, komt Ster nu met een jubelpersbericht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jaja, na al het over de Publieke Omroep en de zenderindeling, komt Ster nu met een jubelpersbericht.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe zenderindeling van de Publieke Omroep, is zeer succesvol, zegt .

'Naast het aandeel 13-plus stegen ook de kijktijdaandelen van alle belangrijke inkoopdoelgroepen fors. En in de doelgroepen 25-54 jaar, mannen 25-54 jaar, mannen 25-54 jaar AB1 en business-to-business was de Publieke Omroep de laatste vier maanden van 2006 marktleider.'

Het aandeel van business-to-business steeg van 4 september tot en met 31 december 2006 met 2,7 procent het meest.

De Publieke Omroep bindt ook weer meer jongeren aan zich, aldus het persbericht. 'Het succes van het programmeermodel is voor Ster en haar adverteerders een uitermate gunstige ontwikkeling. Door de nieuwe zenderindeling stemmen weer meer kijkers af op de Publieke Omroep, waardoor het bereik voor adverteerders wordt vergroot', meent Ster-directeur Arian Buurman.

Mensen die weinig televisie kijken, stemmen vaker af op een publieke zender, is in het persbericht te lezen.
' Als een adverteerder Ster en een commerciële exploitant inzet, ligt het bereik van 25-54 jarigen gemiddeld 4 procent hoger dan wanneer een campagne alleen op commerciële zenders te zien is.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in