Overslaan en naar de inhoud gaan

MolBlog Top10 2006: Meeste Reacties

Gisteren hadden we een overzicht van de Top10 van meest bekeken postings. Vandaag volgt de Top10 van de stukken met de meeste reacties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

hadden we een overzicht van de Top10 van meest bekeken postings. Vandaag volgt de Top10 van de stukken met de meeste reacties.

related partner content for mobile comes here

Opmerkelijk: het stuk dat het best scoorde ging over een congres dat uiteindelijk niet doorging, maar wel heel goed was voor het vast stellen van de identiteit van dit blog. Het werd een positioneringsstatement.

Dus: Erwin bedankt!

Consumenten en fans wisten MolBlog ook te vinden. Op het stuk over Senseo-thee kwamen veel consumentenvragen binnen, maar aangezien we geen Consumentenbond zijn, hebben we die grotendeels weer weggehaald.

Het stuk over Borsato werd gekaapt door zijn fanclub die niets van de milde kritiek begreep op hun ster. Ook daar zijn de meest vreselijke scheldpartijen weggehaald en niet meegeteld.

Top10 MolBlog Meeste Reacties 2006:

1. 78 reacties

2. 75 reacties

3. 51 reacties

4. 46 reacties

5. 43 reacties

6. 40 reacties

7. 40 reacties

8. 36 reacties

9. 34 reacties

10. 34 reacties

Ik wens jullie allemaal een uiterst goed 2007 toe en zie jullie graag weer terug in het nieuwe jaar.

Wij gaan gewoon door.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in