Nieuwe kauwgomcampagne
In het kader van de Zomercampagne 2009 van Nederland Schoon wordt dit jaar specifiek aandacht gevraagd voor kauwgom: ‘Doe een ander je…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een van de meest vervuilende periodes van het jaar is de zomer. Nederland gaat massaal op pad om de vakantiebestemming, recreatielocatie of het strand te bereiken. Tijdens deze reizen en op de bestemming wordt door nonchalance veel afval waaronder kauwgom achtergelaten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Grey Amsterdam bedacht een opvallend medium, namelijk een vitrine die laat zien hoe irritant achtergelaten kauwgom kan zijn. De billboards in deze vitrine kunnen namelijk niet goed doordraaien. Oorzaak: kauwgom, waardoor het beeld na een aantal pogingen door te draaien, toch blijft plakken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe opdrachtgever is Stichting Nederland Schoon in samenwerking met Vrom, SenterNovem en VNG.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid