Overslaan en naar de inhoud gaan

Neneh Verburg aan de slag bij Mediaxplain*

Ze zal zich richten op PR-, influencer- en contentcampagnes.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mediaxplain* voegt een nieuw gezicht toe aan de organisatie. Neneh Verburg start binnen het PR, Content en Activatie-team, in een uitvoerende consultantrol. Met haar achtergrond in social media, contentproductie en influencermarketing mag ze het strategische media- en marketingbureau versterken. Deze diensten van het bureau groeien op dit moment sterk door.

related partner content for mobile comes here

Verburg, voorheen werkzaam als Social Media Executive bij Moxie Amsterdam, richt zich bij Mediaxplain* op PR-, influencer- en contentcampagnes. ‘Voor mij is Mediaxplain* een mooie en logische ‘next step’ waar ik blijf groeien’, zegt Verburg. ‘Terwijl ik mijn opgedane kennis en ervaring op het gebied van social- en influencermarketing inzet om de opdrachtgevers van Mediaxplain* in de schijnwerpers te zetten, maak ik mij het PR-vak eigen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Edward Verburg

Beste mevrouw Verburg, beste Neneh,
Als beheerder van het dorpshuis in De Kwakel zoek ik steeds meer het internet op. Eerst een website, daarna facebook en twitter, maar eigenlijk doe ik maar wat en zou graag een middag bijgeschoold willen worden door iemand van de nieuwe generatie.
Neneh zou je mij een keer kunnen appen?
Met vriendelijke groet,
Edward Verburg
+31619704447
Www.dequakel.nl

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in