Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne kindermodemerk Gray Label: laat kinderen zichzelf zijn

Het label komt in samenwerking met bureau Jolly&Jolly met een campagne met een boodschap.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Gray Label introduceert de campagne ‘My Way’ die moet laten zien dat kinderen al vanaf jonge leeftijd een eigen karakter hebben. Het label wil ouders inspireren om daar ruimte aan te bieden, in plaats van ze een identiteit op te leggen. 

De campagne voor de 'FW17'-collectie bestaat uit een serie portretten waarin kinderen in hun meest pure vorm geportretteerd worden. In plaats van ze te laten poseren, zijn de kinderen niet geregisseerd door de fotograaf. Anders dan in typische kindermodecampagnes zien we niet alleen lachende kinderen, maar zijn ze ook verlegen, blij, opgelaten of hebben ze er geen zin meer in. 

related partner content for mobile comes here

Echtheid


Jolly&Jolly maakt zich hard  voor echtheid binnen de reclamewereld. Beatrice Jolly, creative director: 'Voor deze campagne hebben we de visie van Gray Label op kinderen vertaald naar beeld. We laten zien dat er hele mooie portretten ontstaan als kinderen de ruimte krijgen om zichzelf te zijn. De kracht van deze campagne zit ‘m in het tonen van het karakter van het kind, niet in het vastleggen van een perfecte lach.'

Gray Label produceert de kindermode duurzaam en heeft er daarnaast een uitgesproken mening over: hoe meer ruimte voor het kind, hoe beter. Emily Gray, oprichter van Gray Label: 'Kindermode bestaat over het algemeen - en ik chargeer een beetje - uit blauwe T-shirts met superhelden voor jongens en roze prinsessenjurken voor meisjes. Terwijl er zoveel meer is aan kinderen dan hun sexe. Onze ontwerpen geven daar ruimte aan.'

Gray Label produceert de kindermode duurzaam en heeft er daarnaast een uitgesproken mening over: hoe meer ruimte voor het kind, hoe beter.

Emily Gray, oprichter van Gray Label: 'Kindermode bestaat over het algemeen - en ik chargeer een beetje - uit blauwe T-shirts met superhelden voor jongens en roze prinsessenjurken voor meisjes. Terwijl er zoveel meer is aan kinderen dan hun sexe. Onze ontwerpen geven daar ruimte aan.'


Persbeeld_1_Filippa.png
Persbeeld_1_Filippa.png


Persbeeld_3_Victor.png
Persbeeld_3_Victor.png
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in