Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeans Centre test een vertragende spiegel zodat klanten beter kunnen zien hoe een spijkerbroek staat

De spiegel is te vinden in de conceptstore in Den Haag.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jeans Centre experimenteert met een zogenaamde ‘vertragende’ spiegel. Deze spiegel speelt beelden vertraagd af. Op deze manier kunnen klanten zichzelf in hun nieuwe jeans vanuit elke hoek bekijken. 

De spiegel, gemaakt door het Duitse concern XPlace, bevat een camera en een touchscreen-beeldscherm. 

related partner content for mobile comes here

De medewerker kan aangeven met hoeveel seconden het beeld moet worden vertraagd. 

Jeans Centre: ‘De klant draait een rondje voor de spiegel en kan zichzelf met de vertraagde beelden vanuit elke hoek eenvoudig bekijken. Hierdoor hoeft de klant zichzelf niet meer in allerlei bochten te wringen om te zien hoe de jeans zit bij zijn of haar billen.’
 
Den Haag
Momenteel staat de spiegel als test in de onlangs geopende flagship store in Den Haag en wordt in ieder geval tot ten minste begin augustus getest in de flagship store.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in