Nationale Computer Hulplijn in werking
Sinds 1 september is er de Nationale Computer Hulplijn voor alle technische vragen over e-mail, het web, maar ook over printers, laptop…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het initiatief is van Ien Wiegers en Eva Meenhorst, die de bedrijven Topsenior en Eigenwijz bezitten. ‘Daarmee richten we ons op 45-plussers. Van daaruit ontstond het idee de hulplijn te starten. Veel mensen van rond die leeftijd en ouder weten vaak niet hoe ze met e-mail en internet moeten omgaan’, licht Wiegers toe. Ze kunnen voortaan terecht op 0900-5060700 voor 70 eurocent per minuut. Een team van hoogopgeleide mensen beantwoorden geduldig zowel beginnersvragen als meer ingewikkelde technische kwesties. ‘Niet alleen ouderen maar veel jongeren en zelfs bedrijven bellen het nummer’, weet Wiegers. Per dag wordt volgens haar gemiddeld voor 2 uur naar de hulplijn gebeld.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid